Training
Duurzame Sales- en Accountmanagement
Hoe maak je duurzaamheid onderdeel van het klantgesprek aan de inkooptafel?
Verduurzamen in de keten is meer dan de sell-in van duurzamere materialen. In deze workshop gaan we van sales- naar accountmanagement, van sell-in naar duurzame ketensamenwerking en krijg je tools om samen de eindconsument te bereiken. Partners in Performance betekent meer omzet, meer impact voor iedereen.
voor wie:
sales- en accountteams
wat leer je:
-
duurzaamheid is meer dan klimaat
-
jouw impact en die van de klant
-
wat jij zelf kunt doen: BAM!
-
duurzame mode: klimaat en fairtrade
-
omgaan met QR codes
-
jouw praktijk (afgestemd op de doelgroep)
lengte:
1 dag – 10:00-16:00
waar:
bij jou in de showroom
kosten:
1500,- per groep
Deze workshop is gericht op sales teams van merken. Ben je een klein merk of heb je maar 1 of twee deelnemers? Geef je op zodat we een groep kunnen samenstellen met open inschrijving! De kosten worden dan gedeeld onder de deelnemers. Maximaal 8 deelnemers.
Inhoud workshop:
-
basiskennis en werken met fact sheets over duurzaamheid
-
sturen op cijfers: wat maakt (duurzame) ketensamenwerking succesvol?
-
partners in Performance: samen omnichannel de eindconsument bereiken
-
wat is de meerwaarde van jouw merk en waarom moet de retailer voor jouw (duurzame) merk kiezen? Hoe pas jij in het assortiment van de multibrand retailer?
-
compliance: waar moet je je wettelijk aan houden?
-
de kunst van vragen stellen en andere communicatietechnieken
-
verkopen en overtuigen: van emotionele binding naar sociale meerwaarde