top of page
Future of fashion.png

Training

Duurzame Sales- en Accountmanagement

Hoe maak je duurzaamheid onderdeel van het klantgesprek aan de inkooptafel?

 

Verduurzamen in de keten is meer dan de sell-in  van duurzamere materialen. In deze workshop gaan we van sales- naar accountmanagement, van sell-in naar duurzame ketensamenwerking en krijg je tools om samen de eindconsument te bereiken. Partners in Performance betekent meer omzet, meer impact voor iedereen.

voor wie:

sales- en accountteams

wat leer je:

  • duurzaamheid is meer dan klimaat

  • jouw impact en die van de klant

  • wat jij zelf kunt doen: BAM!

  • duurzame mode: klimaat en fairtrade

  • omgaan met QR codes

  • jouw praktijk (afgestemd op de doelgroep)​

lengte:

1 dag – 10:00-16:00

waar:

bij jou in de showroom

kosten:

1500,- per groep

Deze workshop is gericht op sales teams van merken. Ben je een klein merk of heb je maar 1 of twee deelnemers? Geef je op zodat we een groep kunnen samenstellen met open inschrijving! De kosten worden dan gedeeld onder de deelnemers. Maximaal 8 deelnemers. 

Inhoud workshop:

  • basiskennis en werken met fact sheets over duurzaamheid

  • sturen op cijfers: wat maakt (duurzame) ketensamenwerking succesvol? 

  • partners in Performance: samen omnichannel de eindconsument bereiken

  • wat is de meerwaarde van jouw merk en waarom moet de retailer voor jouw (duurzame) merk kiezen? Hoe pas jij in het assortiment van de multibrand retailer? 

  • compliance: waar moet je je wettelijk aan houden?

  • de kunst van vragen stellen en andere communicatietechnieken

  • verkopen en overtuigen: van emotionele binding naar sociale meerwaarde
     

bottom of page