Wij worden ondersteund door:

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Youtube Icoon

Esther Rouhard

T: 0031 624435593

Marjolein Mesman

T: 0031 655100925

Rosalinde Dijkman

T: 0031 648239717

hello@cuberetail.nl

Amsterdam

Waar we in geloven

 

Total retail vraagt om bevlogen retail professionals. Om succesvol te zijn heb jij op alle functies, (want alle functies zijn sleutelfuncties), mensen nodig die zowel betrokken teamplayer zijn als vakinhoudelijk zeer competent. Van digital marketing tot logistiek, van inkoop tot winkelvoer: De P van people staat centraal.

 

Verandering vraagt om aanpassen en aanpassen vraagt om leren.

 

Cube ontwikkelt het volle potentieel van mensen tot een hogere performance.  Wij geloven dat performance bepaald wordt door:

  • Leiderschap binnen de organisatie

  • Het organisatieklimaat

  • Ieders persoonlijke competentie

 

Door  organisaties op deze drie niveaus te ondersteunen wordt opleiden duurzaam.

 

Werk om te leren, leer om te werken.

Leading yourself, leading others, leading the business 

  • Competenties ontwikkelen is een krachtige combinatie van kennis, kunde en persoonlijke effectiviteit.

  • Mensen zijn productiever als zij kunnen werken vanuit hun talent, en een talent ontwikkel je tot expertise en resultaat door hard werken.

  • Echt leren doe je in de praktijk. Als onze programma’s zijn werk-leerprogramma’s volgens het 70-20-10 principe:  70% leren door doen/20% met gelijken en coaches/10% klassikaal

  • Leren vraagt discipline om te studeren en te oefenen. Dit stimuleren wij door te werken met POP coaching, toetsing en examinering. Cube training is duurzamer en effectiever.

  • Wij geloven in samenwerking met hoge scholen om innovatie, kennisuitwisseling en markt-onderzoek in de branche te stimuleren en ons eigen team scherp te houden.

Marjolein Mesman

Marjolein Mesman; In 2001 ben ik met M2-retail begonnen: mijn initialen vormen als vanzelf de sleutel waar het in de winkel om draait: de vierkant meters. En nu meer dan ooit in de nieuwe cross channel organisatie, waar omzet en marge onder druk staan.

Ik deed ervaring op in het vak als departmental manager bij Marks & Spencer en retail manager bij Levi’s/Dockers. Het is fascinerend om te weten dat vaak niet het product, maar mens en organisatie het verschil maken in winst en verlies. “Meten is weten, sturen is zweten” is een van mijn motto’s. De nieuwe winkel is “lean”: effectief en efficient. In de retail kan nog zoveel bereikt worden. Mensen zijn de organisatie, daarom heb ik mij ook gespecialiseerd in management, leiderschap en communicatie: Hoe krijg je mensen mee? Leiderschap op basis van invloed, en niet authoriteit.

marjolein@cuberetail.nl

Esther Rouhard

Na mijn studie aan TMO heb ik bijna 10 jaar gewerkt in de retail. Bedrijfsleiding en inkoop voor een van de mooiste herenmodezaken destijds, VIP Men’s Fashion. Via lesgeven voor Detex en TMO ben ik nu al 11 jaar zelfstandig trainer, waarvan nu 4 jaar als partner van Marjolein. Mijn focus is het inzetten van ons human capital, onze mensen. Mijn grootste trigger op dit moment is werkgeluk!

We weten dat  de betrokkenheid en productiviteit vele malen hoger is als mensen vanuit hun eigen kracht en overtuigingen werken en dat we op dit moment nauwelijks 50% van de competenties en talenten van mensen benutten. Werk aan de winkel dus: hoe meer inzicht in eigen gedrag en motivatie, hoe resultaatgerichter het functioneren, hoe meer plezier in het werk!

esther@cuberetail.nl

Rosalinde Dijkman

Rosalinde Dijkman heeft veel ervaring in de retail. Na zeven jaar bij een groot modebedrijf te hebben gewerkt en een hoop kennis te hebben vergaard, besloot ze met haar oma’s wijze les in haar achterhoofd “een saai leven kan altijd nog” de ultieme  uitdaging aan te gaan: een eigen bedrijf starten. Dit is het begin geweest van Come into Bloom.

Come into Bloom is begonnen als modeblog. Middels het blog communiceerde Rosalinde haar unieke visie op mode en gaf aan de hand van gesignaleerde trends tips aan de consument. Het viel Rosalinde op dat retailers vaak moeite hadden deze consument te bereiken. Vanuit dit inzicht heeft Come into Bloom een sterke ontwikkeling doorgemaakt. Het bedrijf is van een inspiratiebron voor consumenten, gegroeid tot een inspiratiebron en adviesbureau voor retailers. Come into Bloom ondersteunt retailers op verschillende gebieden, van branding, en gepersonaliseerde events tot online uitingen. Tevens is Rosalinde partner van Cube en ondersteunt Cube in sales activatie, online marketing en branding!

rosalinde@cuberetail.nl

Please reload